poniedziałek, 27 lipca 2015

Półka w łazience

Witajcie,
od dawna brakowało mi miejsca na przechowywanie papieru,a kosmetyki do kąpieli stały na wannie lub murku który oddziela wannę od sedesu. Z początku myślałam, aby mój P. sam zrobił taką półeczkę, wtedy znalazłam na allegro tą skrzynkę wojskową. Nie mam zdjęć jak wyglądała wcześniej, ale była pomalowana na czarno a metalowe rączki i narożniki na różowo :) Jednak kosztowała mnie tylko 20 zł z przesyłką i idealnie pasuje rozmiarem, więc trochę białej farby, dwa kołki i małym kosztem w końcu jest porządek.


Kilka inspiracji znalezionych na pinterest:


1 komentarz:

  1. Świetny pomysł :) Mi też brakuje półki w łazience - wszystko stoi na parapecie...
    Marzę o tym, żeby mieć kiedyś łazienkę z szafkami - tak, żeby nic nie stało na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń